Wat kan ik voor jouw organisatie doen?
Wat wil je vertellen, aan wie en op welke manier? Als dat helder is, wordt de content die ik voor je maak ijzersterk. Ik help je voordat ik ga schrijven om doel, doelgroep en middelen in kaart te brengen als dat nodig is.



Diensten
Content voor B2B & interne communicatie
Eindredactie & vertalen
Posts voor socials
Content voor B2C
Maak kennis met mijn werkwijze
Sinds 2001 heb ik gewerkt bij uitgeverijen, communicatiebureaus en een groothandel. Ik was er eindredacteur, communicatie-adviseur, tekstschrijver of projectmanager. En soms allemaal tegelijk.

Schrijfstijl
Voordat ik een tekst op papier zet, wil ik weten wie je doelgroep is en welke boodschap je wilt overbrengen. Daarom stel ik veel vragen. Vooraf bespreken we wat je wel en vooral niet in de tekst wilt zien. Bij interviews ben ik jouw visitekaartje, je mag een representatieve verschijning verwachten. Ik hou van heldere taal en niet van jargon en lege woorden. Vraag je me een tekst te redigeren, dan zet ik die op z’n kop als dat nodig is. Met respect voor de schrijver ervan, maar wél met jouw doelgroep en boodschap voor ogen.

Specialisme
Mijn specialismes zijn food, retail en bouw. Zowel voor B2B als voor B2C. Ik werk bijvoorbeeld voor groothandels als Stiho en Green Solutions en retailers als Jumbo en DA. Complexe content zet ik om in heldere verhalen. Ik ben gewend om te communiceren met marketing- en communicatieafdelingen en directies van grote organisaties. Ik begrijp dat teksten soms over veel schijven moeten en ben niet snel van slag.
In 3 stappen naar een helder verhaal
Kan ik iets voor je betekenen?


Tekstbureau Vleuten
posts