SCHRIJVER ÉN SPARRINGPARTNER
Getekende witte streep

Wat kan ik voor jouw organisatie doen?

Wat wil je communiceren, aan wie en op welke manier? Als dat helder is, wordt de content die ik voor je maak ijzersterk. Voordat ik ga schrijven, help ik je graag bij het definiëren van je doel, doelgroep en de juiste communcatiemiddelen.

Kaart met illustratie 'ik haal 100% van mijn deadlines)Kommas groen
DE BASIS
Getekende groene streep

Diensten

Icoon enevloppe groen

Content voor B2B & interne communicatie

Van webteksten tot gedrukte brochures en van jaarverslagen tot loyaliteitsmagazines voor de zakelijke markt: ik zorg ervoor dat jouw boodschap duidelijk overkomt op jouw doelgroep op basis van je input of een interview.
Icoon schot in roos

Eindredactie & vertalen

Een sterke tekst boeit de lezer en brengt jouw verhaal moeiteloos over. Dat vraagt om een begrijpelijke tekst met flow en een logische opbouw. Ik redigeer en herschrijf jouw tekst totdat er precies staat wat je wilt vertellen. Naast eindredactie ben ik vertaler EN-NL en NL-EN.
Icoon certificaat

Social content

Maakt jouw organisatie mooie content? Doe er meer mee! Ik schrijf posts voor jouw social kanalen. Over evenementen, nieuwe producten, mooie projecten en al die andere zaken die voor jouw doelgroep interessant zijn.
Icoon blauwe map

Content voor B2C

Socials voor een drogisterijketen, interviews met groentetelers voor een van de grootste supermarktketens van Nederland, alle teksten voor een website over wijn. Ik maak met plezier content die consumenten aanspoort om te kiezen voor jouw producten.

Maak kennis met mijn werkwijze

Sinds 2001 heb ik gewerkt bij uitgeverijen, communicatiebureaus en een groothandel. Ik was er eindredacteur, communicatie-adviseur, tekstschrijver of projectmanager. En soms allemaal tegelijk.

ZO SCHRIJF IK
Getekende witte streep

Schrijfstijl

Voordat ik een tekst op papier zet, wil ik weten wie je doelgroep is en welke boodschap je wilt overbrengen. Daarom stel ik veel vragen. Vooraf bespreken we wat je wel en vooral niet in de tekst wilt zien. Bij interviews ben ik jouw visitekaartje, je mag een representatieve verschijning verwachten. Ik hou van heldere taal en niet van jargon en lege woorden. Vraag je me een tekst te redigeren, dan zet ik die op z’n kop als dat nodig is. Met respect voor de schrijver ervan, maar wél met jouw doelgroep en boodschap voor ogen.

Vormelement 'V' verticaal
RETAIL, FOOD & BOUW
Getekende witte streep

Specialisme

Mijn specialismes zijn food, retail, bouw en duurzaamheid. Zowel voor B2B als voor B2C. Ik werk bijvoorbeeld voor groothandels als Stiho en Green Solutions en retailers als Jumbo en DA. Complexe content zet ik om in heldere verhalen. Ik ben gewend om te communiceren met marketing- en communicatieafdelingen en directies van grote organisaties. Ik begrijp dat teksten soms over veel schijven moeten en ben niet snel van slag.

Vormelement 'V' verticaal
MIJN AANPAK
Getekende groene streep

In 3 stappen naar een helder verhaal

1

Kop koffie

Graag drink ik een kop koffie met je voordat ik voor je aan de slag ga. Ik wil graag weten wat je organisatie doet, welke boodschap je wilt overbrengen en hoe en wie je doelgroep is.
2

Plan van aanpak

Daarna krijg je van mij een heldere prijsopgave en een plan van aanpak. Kun je je daarin vinden? Dan ga ik aan het werk. Ik houd je op de hoogte van de voortgang.
3

Puntjes op de i

Samen met jou rond ik het project af en zetten we de puntjes op de i.
Vormelement 'V' horizontaal

Kan ik iets voor je betekenen?

Getekende groene streep
Kaartje 'neem contact met mij op'
FUN FACTS
Getekende groene streep

Tekstbureau Vleuten

221
Magazines
3249
Social media
posts
4733
Webteksten
5
Boeken